اربعین را تبدیل به وسیع ترین تظاهرات ملی کنید

 

دستورات انقلابی امروز امام خمینی
.نمایندگان مجلسین واعضای شورای سلطنت خارج شوند
.کشاورزان بیشتر بکارند و جلوی خروج گندم را بگیرد
.ارتش جلوی بیرون بردن سلاح های امریکا را بگیرد
.بانک های اسلامی به کشاورزان کمک کنند
.اربعین را تبدیل به وسیع ترین تظاهرات ملی کنید
 این پیام صبح امروز از پاریس تلفنی به تهران رسید:
پیام قاعد اعظم امام خمینی درباره اربعین 16 صفر :
                                          بسم الله الرحمن الرحیم
اربعین سید مظلومان و سرور شهیدان (ع) رسید و بر ملت رشید و آگاه ما رسید سوگمندی گذشت ما در این سال به دنبال بیش از 50 سال .... با چه مصیبت هابی فرهنگی های وخانمان سوزی مواجه بودیم و ساهایی بس تلخ تر و رنج آور در این 50 سال و تلخ تر و رنج آور تردر این یکی دو سال اخیر که ملت شجاع ما را علیه استبداد و استعمار به حرکت درآورد که امسال اربعین امام امت در خلال اربعین های پیروان و شیعیان آن بزرگ مرد اسلام واقع شد .
گویی خون شهیدان ما امتداد خون پاک شهیدان کربلاست که اربعین اخیر برادران ما با رنگ اربعین آن دلاوران می باشد خون طاهر آنها به حکومت طاغوتی یزید خاتمه داد و خون پاک اینان سلطنت طاغوتی ... را به هم پیچید .
اربعین امسال استثنایی و نمونه است راه پیمایی و تظاهرات پر شور در این اربعین وظیفه شرعی و ملی است. ولی ملت بزرگ در سراسر ایران با راه پیمایی ها و تظاهرت خود گویی این نظام... را دفن می کند و مخالفت خود را با شورا ی سلطنت غیر قانونی اعلام می نماید و پشتیبانی خود را برای چندمین بار از جمهوری اسلامی اعلام می کند لازم است که توجه ملت دلیر ایران را به مطالبی چند جلب نمایم:
1-   از قرار اطلاع مامورین دولت شاه شب ها گندم انبار ها وسیلوهارا انبار ها را باکامیونها می برند و میخواهند قحطی مصنوعی بوجود آورند وظیفه حتمی مردم تهران و شهرستان است که از این عمل شدیدا" جلوگیری کنند و عده ای از معتمدین را به تظاهرات بگمارند که این عمل غیر انسانی دولت را خنثی کند.غفلت از این عمر مسئولیت شرعی دارد.
2-   از قرار مسموع دولت امریکا در صدداست اسلحه و مهماتی را که در ایران است و در مقابل نفت به مردم ایران تحمیل کرده است یا به سرقت ببرد ، اگر تاکنون نبرده باشد، چنان چه بعضی از خبرگزاریها افشا کردند ویا منفجرکند. و افسران ودرجه داران ارتش و سایر نیروهای 3گانه است که از آن جلوگیری کنند. و بر ملت است که با ارتش در این امر همکاری کنند و نگذارند بیش از این مال ملت را نابود و یا چپاول کنند .افسران محترم بدانید که مسامحه در این امر خیانت به کشور و اسلام است.
3-   کشاورزان محترم همت کنند که از اقدام برای کشت خصوصا" کشت (دیمی) غفلت نکنند ممکن است مفسدین قحطی مصنوعی ایجاد کرده وکشور را در مضیقه قرار دهند
4-   بانک های کشوراسلامی به کشاورزان به منظور ادامه کشارزی قرض الحسنه بدهند ومسلمانان درامر حیاتی با این بانک ها تشریک مساعی نمایند تا جلوی توطئه ای شیطانی گرفته شود.
5-   به جمیع بانکهای خارج کشور اعلام می شود سپرده های شاه و بستگان او و سایر دزدان اموال ملت محروم که صورت بعضی از آنها تهیه شده است از آن ملت است که اینان اختلاس نموده و از کشور خارج نموده اند و بانک ها این وجوح سپرده شده را نباید به آنها تحویل دهند که به زودی مقامات صالحه علیه آنان اقامه دعوا خواهند کرد.
6-   به وکلای غیر قانونی مجلسین اخطار می شود که از رفتن به مجلس احتزاض کنند و در صورت غفلت مورد مواخذه مردم شریف قرار خواهند گرفت.  
7-   از دانشگاهیان محترم انتظار داریم اکنون که دانشگاه ها ، این دژهای مبارزات دانشجویان فداکاری را باز کرده اند شعار های ضد رژیم فاسد و تظاهرات علیه دولت غاصب و علیه شاه و علیه شورای غیرقانونی سلطنتی ادامه دهند و استادانی را که با دستگاه ظلم و اختناق رابطه دارند یا طرفداران رژیم فاسد هستند نپذیرند و آنان را به جرم ضربه به حیثیت دانشگاه ها و دانشجو به دانشگاه ها راه ندهند.
8-   و کسانی که در شور ی سلطنتی غیر قانونب به عنوان عضویت وارد دخل شده اند اخطار می کنم که این عمل غیر قانونی است و دخالت آنان در مقدرات کشور جرم است و بی درنگ از این شورا کناره گیری کنند و در صورت تخلف مسئول پیش آمد ها هستند.
9-   اعضای شورا ی انقلاب اسلامی در داخل کشور هستند و به زودی معرفی خواهند شد و از خداوند تعالی خواستارم که با رحمت واسعه خود ملت ما را از شر اشرار داخلی و خارجی نجات دهد .
 والسلام علیکم و رحمه الله 
روح الله الموسوی الخمینی
نوفل لوشاتو(مغرب-پاریس)خبرگزاری فرانسه-صادق قطب زاده یکی از نزدیکان رهبر شیعیان ایران اظهار داشت گزارشهایی که درباره ترکیب شورای انقلابی اسلامی در مطبوعات انتشار یاقته بی اساس است
قطب زاده تاکید کرد که در حال حاضر تنها حضرت آیت الله خمینی شمار و اسامی اعضای شورای انقلاب را می دانند .
قطب زاده درباره بازگشت آیت الله به تهران گفت هنوز تاریخ مراجعت ایشان تعیین نشده و اضافه کرد احتمال نمیرود حضرت آیت الله قبل از پایان هفته به ایران بازگردند
تنطیم و تفسیر و نگارش: رضا معصومی
روزنامه اطلاعات 26دی ما 1357         

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : | | نویسنده : رضـــــا مـــعـــصـــومــی |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • پیروان
  • تراکتور دوسلاری
  • داده پردازی سیناد
  • بازار سی صد و سیزده